

tot mai mulți oameni prin intermediul tururilor virtuale de case, de resorturi, hoteluri, prin cataloage de produse 3D, prin filme, artă și jocuri. În aceste condiții, când realitatea virtuală prinde tot mai mult teren și este folosită din ce în ce mai mult de utilizatori, de ce să rămâi în urmă, când poți avea un avantaj competitiv față de concurență?
Domeniile de aplicare sunt foarte multe dar să încercam să enumeram câteva.
Hoteluri (Ospitalitate)
Impresionează-ți vizitatorii cu locația deținută, crește-ți numărul rezervărilor. Prezintă-ți hotelul într-un mod atractiv și transformă-ți vizitatorii în clienți, oferindu-le informații vizuale detaliate.
Imobiliare
Oferă-le potențialilor cumpărători prezentarea interiorului proprietății și/sau exteriorul, combinat cu schița locației. Economisește-ți timpul organizând vizionari în locație doar cu cei adevarat interesați să cumpere.
Industria auto
Prezintă-ți atât interiorul cât și exteriorul noilor autoturisme și modele, cu imagini interactive și de detaliu. Transformă-ți siteul într-un showroom virtual.
Instalații industriale, fabrici, linii de producție
Crește-ți încrederea clienților arătând procesele de fabricare a produselor tale, și faptul că ai o linie de producție la standarde superioare.
Turism
Promovează-ți locurile cu potential turistic, oferind vizitatorilor informatii vizuale detaliate și trezindu-le pofta de a vizita personal locația. Oricat de realist ar putea fi un tur virtual nu poate înlocui o experiență reală, dar cu siguranță că trezește interesul.
Muzee, cultură
O expoziție nu poate fi deschisă nedefinit, de ce să nu păstrezi o copie virtuală a ei, sau de ce să nu oferi un teasing care să aducă mai mulți vizitatori?
Servicii medicale
Arată-le potențialilor pacienți dotările din clinici, spitale, cabinete stomatologice, etc.
Deocamdată doar am zgâriat suprafața, tururile virtuale pot fi folosite în orice domeniu, cu condiția să existe imaginație și deschidere către nou.
Rezumând, turul virtual:
-
Este o unealtă nouă și avansată de prezentare, cu scopul de a-l face pe vizitator să simtă, să exploreze, să experimenteze locații în mod confortabil.
-
Este mult mai realistic decât imaginile statice și mai mic în dimensiuni ca o prezentare video
-
Poate fi folosit ca unealtă de prezentare în diverse aplicații precum CD/DVD-uri, broșuri electronice, kioskuri, siteuri de web.
-
Oferă informații vizuale detaliate făcând din acesta instrumentul perfect pentru a determina decizia finală a vizitatorilor, generând în cele din urmă o reacție rapidă și crescand cifra de vânzări.